تهران - شهرقدس
09123843282

درباره ما

معرفی شرکت

شرکت ایده سازه شرکتی ساختمانی است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی، مقاوم سازی، ترمیم سازه ها در شرایط مخرب آب و هوایی و خوردگی، افزایش بارگذاری از قبیل ظرفیت خمشی و محوری ستونها، افزایش ظرفیت بار زنده پارکینگ، تقویت لرزه ای، تغییر کاربری و برطرف نمودن نواقص و خطاهای طراحی و سازه ای و همچنین اجرای انواع نماهای مدرن فعال میباشد.
این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را توسط مهندسین متخصص و مجرب آغاز و همگام با روش های نوین و بهره گیری از امکانات پیشرفته به منظور رفع مشکلات فنی از قبیل عدم شکل پذیری بتن پس از رسیدن به مقاومت نهایی و به حداقل رساندن اشکالات در جهت بهبود عملکرد و تقویت سازه های بتنی گام برمیدارد.

لذا در این راستا و با در نظر گرفتن چنین مسئولیت خطیری آشنایی کامل با روش های نوآورانه، اتحاذ راه حل های منحصر به فرد در موارد پیچیده و همچنین بهینه نمودن شرایط از لحاظ اقتصادی و زمانی و در اختیار داشتن ابزار کارآمد و صنعتی و هچنین حضور نیروهای متخصص از خصوصیات بارز این شرکت میباشد. در خصوص سوابق شرکت میتوان به اجرای بیش از ۱۵۰ پروژه در زمینه ساختمانی و ابنیه، سازه های صنعتی و زیرساخت ها همچون پل، بیمارستان، مدارس و اجرای سازه های معلق اشاره نمود. ازین رو شرکت ایده سازه به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات اکنون مفتحر است با خلق روش های نوین و منحصر به فرد و هچنین با در اختیار داشتن ابزار صنعتی پیشرفته و کادری متشکل از افراد مجرب، با حضور پررنگ در پروژه ها و مجموعه های عمرانی تهران و سایر شهرهای کشور فعالیتش را ادامه و سهم خود را در این صنعت ایفا نماید…